Grafikus chip animációhoz

Széll Zoltán, 1999. augusztus 13. 17:59
A 3Dfx, az egyik vezető 3D grafikus cég (a Voodoo grafikus gyorsítók gyártója) a 3D grafikus teljesítmény és vizualizáció növelésre egy új hardvertechnológiával lép rövidesen a piacra.
A technikát T-bufferelésnek hívják, amely négy egymásutáni képet kap a renderelt mozgó 3D grafikus képek folyamából és ezeket használja a vizuális effektusok számítására, amelyek támogatják a folyamatos és sokkal valósághűbb mozgó grafikus képek megjelenítését. A T-buffer támogatja a valós idejű animációt is. A legjelentősebb technika az antialiasing. Ez egy módszer a kiugró pontok és fogazatok eltávolítására a számítógép által generált grafikából, amelyek így sokkal folyamatosabbak lehetnek. A 3Dfx cég még nem hozta nyilvánosságra, hogy mikor szállít a piacra olyan termékeket, amelyek használják az új technológiát, de a T-bufferelés várhatóan a következő generációs technológia része lesz, amely tovább növeli a jelenlegi Voodoo 3 3500 kártya sikerét.