Játéktervező és -elemző képzést indít a Műszaki Egyetem
A digitálisjáték-ipar a 2010-es évek elejére a tartalomszolgáltató kulturális iparágak legnagyobb szegmensévé vált, ennek fontosságát számos nyugati országban felismerték már, Magyarországon most indul először ilyen típusú képzés.
A kilencvenes években a játékipar autodidaktákkal indult el, akik saját nyolc-tíz éves tapasztalataikat alkalmazták a munkában. A szektor elképesztő mértékben növekszik, s már rég megelőzte a filmes iparágat, beleértve Hollywoodot is.
Kapcsolódó cikkek
- Bővült a PlayStation Store kínálata
- Vortex, a programozható játékrobot
- Digitálisan analfabéta a diákok többsége
- Robotprogramozásról lányoknak
- Kupakokkal fizetett egy játékos a Fallout 4-ért
- A Huawei közreműködésével hozzák létre Brüsszelben a „jövő campusát”
- IVSZ: az iskolarendszer képtelen válaszolni a XXI. századi kihívásokra
- 1 terrabájtos PS4 konzolt mutatott be a Sony
- Korábbi játékokkal is kompatibilis lesz az Xbox One
- Bárki lehet virtuális Uber sofőr
Oktatás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A világ egyik legjobb egyetemével kötött partnerséget a Budapesti Metropolitan Egyetem
A Budapesti Metropolitan Egyetem (METU) első és egyetlen magyar egyetemként írt alá hosszú távú partnerségi megállapodást az Arizona State University-vel (ASU), amely a Center for World University Rankings 2023-2024 szerint a világ legjobb egyetemeinek 1%-ába tartozik. Ez a partnerség új lehetőségeket biztosít a METU-n tanuló magyar és külföldi hallgatók számára, és a magyar felsőoktatás nemzetközivé válásának következő lépcsőfoka lehet. A megállapodás alapján a METU jogosult használni a logója részeként a „powered by Arizona State University” megnevezést.