Rekordméretű jövedelmet ért el a Symantec
A Symantec nyilvánosságra hozta a 2003. október 3-án véget ért 2004.
második pénzügyi negyedévének eredményét. A Symantec 429 millió USD-t
könyvelt el erre a negyedévre, amely az előző év azonos negyedévének
325 milliójához képest 32 százalékos növekedést jelent. A növekedés fő
hajtóereje a vállalati eladások erős növekedése és a lakossági rész
vártnál jobb eredménye volt.
A nem GAAP szerinti eredmény: A nem GAAP szerinti nettó bevétel a második pénzügyi negyedévben 91 millió dollár volt, az előző év azonos negyedévében ez az érték 60 millió dollár. A nem GAAP szerinti részvényenkénti nyereség 0,53 dollár, ez az egy évvel ezelőtti negyedévben 0,38 dollár volt. A nem az általánosan elfogadott könyvelési alapelvek szerinti (non-GAAP) eredmény és a kapcsolódó összeegyeztetés, amint az a csatolt összevont eredmény-kimutatásból kiderül, nem tartalmazza a felvásárlásokból eredő egyéb nem tárgyi eszközök leírását és a felvásárolt, folyamatban levő kutatások és fejlesztések költségét, valamint a kapcsolódó jövedelemadó-mentességet.
Kapcsolódó cikkek
- Új vezető a Microsoft Magyarország élén
- Terjeszkedik a Nikon
- Több mint százezerrel bővült az RCS&RDS előfizetőinek száma
- Versenyhivatali áldás a Microsoft-aQuantive ügyletre
- A Symantec 200 millió USD költségcsökkentést tűzött ki célul
- A Symantec felvásárolja az Altiris-t
- A Symantec szilárd második üzleti negyedévet zárt
- Stratégiai partnerségre lépett a Juniper Networks és a Symantec
- Sven Schuldt a Symantec új regionális igazgatója
- A 2006-os pénzügyi évet szilárd negyedik negyedévvel zárja a Symantec
Megnyílt Magyarország vadonatúj e-sport központja
Megnyílt Magyarország vadonatúj e-sport központja, a Delta 1 Esports Café. A budapesti bázis egyedülálló módon trénereket, játékos menedzsmentet, mentorprogramokat, edzőtábort kínál az amatőr és profi e-sportolóknak, továbbá AI képzéseket minden érdeklődőnek. Az új központ küldetése, hogy felemelje az e-sport tehetségeit, segítse mindazokat, akik szeretnének ezen a területen fejlődni, érvényesülni.
SZTNH: a fiatalok kétharmada tisztában van azzal, hogy a MI használata felvethet szerzői jogi aggályokat
Tízből négy fiatal használt már mesterséges intelligencián (MI) alapuló eszközt, derül ki a Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatala (SZTNH) idei kutatásából.
Megnyílt Magyarország vadonatúj e-sport központja
Megnyílt Magyarország vadonatúj e-sport központja, a Delta 1 Esports Café. A budapesti bázis egyedülálló módon trénereket, játékos menedzsmentet, mentorprogramokat, edzőtábort kínál az amatőr és profi e-sportolóknak, továbbá AI képzéseket minden érdeklődőnek. Az új központ küldetése, hogy felemelje az e-sport tehetségeit, segítse mindazokat, akik szeretnének ezen a területen fejlődni, érvényesülni.
Az állkapocs mozgását és a környezeti zajszintet is elemzi az LG új fülhallgatója
Az LG Electronics (LG) bemutatta legújabb TONE Free fülhallgatóját, amelyet a lenyűgöző hangzás jegyében terveztek. Az új T90S modellt grafén, azaz egyetlen atom vastagságú grafitréteg felhasználásával alkották meg, amellyel az eszköz a korábbinál kényelmesebb illeszkedést kínál.
Reprezentatív véleménykutatás készült a mobiltárca alkalmazásokkal kapcsolatos felhasználói szokásokról
Az Elektronikus Fizetési Szolgáltatók Szövetsége (EFISZ) újabb országos reprezentatív közvélemény-kutatást készíttetett: az Egyesület ezúttal a „Mobiltárca megoldások a felhasználók szemével – reprezentatív kutatás a mobiltárca (wallet) alkalmazásokkal kapcsolatos felhasználói szokásokról és attitűdről” témában végezte el a kétfázisú felméréseit.