Az ACG hét országra szóló megbízást kapott az IKO Digitaltól
A közép-kelet európai régió hét országára szóló megbízást kapott az ACG Reklámügynökség az IKO Digitaltól. Feladatuk egy olyan ernyőmárka megalkotása és felépítése lesz, amely Lengyelországtól Bulgáriáig egyet jelent majd a minőségi gaming tartalommal.
Az IKO Digital megbízásából újonnan felépítendő márka magában foglalja a régiós gamer célcsoportoknak szóló rendezvények és sportközvetítések szervezését, mobil és webes on demand videóplatformok indítását, valamint tévéműsorok gyártását gaming és e-sport témakörben. A hazai és régiós tervek között szerepel ezen kívül, a már bejegyzett Gaming és eSport Sportági Szövetségen (röviden „GeS”-en) keresztül hivatalos e-sport szakosztályok létrehozása vezető sportklubokkal együttműködésben.
A GeS támogatásával és szervezésében szeretné meghirdetni az IKO Digital a magyar e-sport bajnokságot olyan változatos játékokkal, mint a Counter Strike: Global Offensive (CS:GO), a Player Unknown Battlegrounds (PUBG), a Fortnite, az Overwatch, Call of Duty, valamint a Formula 1 és a FIFA.
Szalai Ádám, az IKO Digital Gaming és Esport divíziójának vezetője szerint az új márka elindításával azt szeretnék elérni, hogy minden platformon kiváló tartalmakat tudjanak szolgáltatni a közép-kelet európai régió minden felhasználójának, és neves üzleti partnerek bevonásával megteremtsék a minőségi gaming kultúra alapjait. „A 14-36 éves korosztály életének meghatározó része az online játékokkal töltött idő, amely ma már nem csak kikapcsolódási, szórakozási lehetőség, hanem egyedi tartalomforrás, pénzkereseti lehetőség, sőt akár életpályamodell is a számukra. Gyakran mondják, hogy ez a legígéretesebb jövőbeli iparág, ami már megérkezett, csak még nem fogtuk fel, hogy itt van. Az IKO jelenleg is aktív régiós jelenlétére alapozva és a tőlünk megszokott professzionális megközelítésünk segítségével szeretnénk ezt még inkább tudatosítani és mind minőségi, mind mennyiségi dimenziókban is magasabb szintre emelni a piacot” – tette hozzá.
Nagy László, az ACG Reklámügynökség kreatívigazgatója elmondta: „Az IKO Digital megbízásával egy világszerte 2 milliárd, Magyarországon pedig 1 millió játékost felölelő, nagy lehetőségeket rejtő piacon építhetünk fel egy minőségi online tartalmakat kínáló régiós ernyőmárkát. Rendkívül büszke vagyok a partnerségre, és dedikált csapatunkkal együtt személy szerint is nagyon várom, hogy megkezdhessük a közös munkát, amelynek során végre bevethetjük azokat a képességeinket, amelyek a gaming és a kommunikáció területén is nélkülözhetetlenek: a stratégiai gondolkodásmódot, a gyors reagálást és a kreativitást.”
Kapcsolódó cikkek
- Friss PayPal és SuperData kutatás készült az európai eSport piacról
- A HyperX az Intel Extreme Masters Világbajnokságán is támogatja az e-sportolókat
- A RIFT ESPORTS célja: kiharcolni az indulást az Európa-bajnokságon
- A hazai e-sport piac helyzete
- A Dell új tanulmánya szerint a játékosközösség soha nem látott mértékben növekszik
- A Vodafone és az ESL nemzetközi e-sport partnerséget kötött
- Új gamer fejhallgató a Logitechtől
- Hazánkban is egyre népszerűbb az eSport
- Katowicében mutatja be speciális kiadású ívelt AGON monitorját az AOC
- A Hungexpo területén rendezik meg a Lenovo Legion Kupát
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Protechtor Future Summit: Az AI exponenciálisan fejlődik, amire az emberi agy egyszerűen nincs felkészülve
Két borzasztóan aktuális és forró témáról beszélgettek neves és elismert hazai gondolkodók a Protechtor Future Summit üzleti és tech vezetőknek szóló inspirációs eseménysorozat tavaszi alkalmán. A mások mellett Király Júlia, Dr. Oszkó Péter vagy Dr. Tilesch György MI-szakértő nevével fémjelzett panelbeszélgetéseken a szakértők egyrészt a mesterséges intelligencia társadalmi igazságoságra és kultúrára gyakorolt hatását, másrészt az örök élet és a biológiai óra visszafordíthatóságának kérdését vizsgálták.
Újgenerációs, sajátmárkás készülékek a Telekomnál
A Telekom május 23-án piacra dobja az újgenerációs, saját márkás készülékeit, a T Phone 2 5G-t és T Phone 2 Pro 5G-t. A telefonok nagyobb teljesítményű processzorral, fejlett kamerarendszerrel és kiváló minőségű kijelzővel érkeznek, hogy optimalizált játék- és streaming-élményt nyújtsanak felhasználóiknak.
Érkezik: mesterséges intelligencia és virtuális valóság az oktatásban
Tanítás és tanulás az MI vagy XR technológiák segítségével, mentális egyensúly a mesterséges intelligencia korában. Idén is meghirdeti pedagógusoknak szóló pályázatát a Yettel digitális oktatási programja, a ProSuli. A pályázat célja, hogy a tanárok a szakterületükhöz szorosan kapcsolódó digitális tananyagokat hozzanak létre, különös tekintettel a matematika, a természettudományok és az idegen nyelvek területére. Az elkészült tananyagok valamennyi hazai pedagógus számára hozzáférhetők lesznek. A 25 legjobb pályázó egész nyárra elegendő mobilinternetben részesül, 10 nyertes pedig 120 ezer forint értékű ajándékutalvánnyal gazdagodhat.
NIS2 visszaszámlálás: Másfél hónapjuk van a vállalatoknak a NIS2 nyilvántartásba vételre
A NIS2 direktíva számos követelményt fogalmaz meg az EU-tagállamok kiber- és információbiztonságára vonatkozóan. Magyarországon a „2023. évi XXIII. törvény a kiberbiztonsági tanúsításról és a kiberbiztonsági felügyeletről”, azaz a „Kibertan-törvény” implementálja a direktíva rendelkezéseit, melynek értelmében az érintett vállalatoknak 2024. június 30-ig regisztrálniuk kell magukat a Szabályozott Tevékenységek Felügyeleti Hatósága (SZTFH) által kijelölt online felületen.
Megjelent a NEXT 3D konferencia programja
Megjelent a NEXT 3D additív gyártás és digitalizálás konferencia programja. Nem kevesebb, mint 15 hazai mérnök és vezető szakember fogja megosztani 3D technológiai sikereit és tapasztalatait a résztvevőkkel. A konferenciaprogram alapján a NEXT 3D látogatói felbecsülhetetlen értékű tudással bővíthetik 3D nyomtatási és 3D szkennelési ismereteiket.