Rekord stream nézőszámmal zárt a SEA Games 2019

Kütyü Magazin, 2019. december 12. 14:07

A Razer a 2019-es Southeast Asian Games (SEA Games 2019; 2019-es délkelet-ázsiai játékok) keretében megtartott hat, rendkívül sikeres esport-bajnokság lezárultát ünnepli. Az esportokat hivatalos sportágként szerepeltető, első nagyobb sportesemény záróünnepélye az esport-ipar új korszakának hajnalát jelzi.

Mielőtt kinevezték volna a 2019-es SEA Games hivatalos esport-partnerévé, a Razer már egy évtizede küzdött az esportok elismertetése érdekében. A SEA Games 2019 esport-eseményeinek sikerét követően a Razer most az olimpiai játékokra összpontosít.

 

 

 

„Az esport-esemény átütő siker volt. Izgalmas játékokat és rendkívül magas szintű versenyt láthattunk a SEA Games sportolói között. A játékok tanúbizonyságát adják a térségbeli esport tehetségeink képességeinek.” - nyilatkozta David Tse, a Razer globális esport-igazgatója. „Bár valószínűleg sikerrel jártunk a SEA Games-en, az esportok legitimációjához vezető utunk még nem ért véget. Továbbra is törekszünk arra, hogy az esportok bekerüljenek az olimpiai versenyszámok közé, és nagy várakozással tekintünk a következő, 2021-es SEA Games-re.”

 

 

 

Világszerte elsöprő támogatás a rajongók részéről

Az első esport érmeszerző versenyként lebonyolított eseményt a világ minden táján élő rajongók követték a távolból, míg mások ellátogattak a San Juan Arenába, hogy élőben nézhessék a versenyeket. Csak az első napon a Razer streaming platformjai több mint egymillió megtekintést rögzítettek, körülbelül 70 000 egyidejű nézővel.

 

Az esemény csúcspontján a San Juan Arena teljes egészében megtelt, a Razer streaming platformjai pedig 20 millió megjelenést regisztráltak, 90 000 egyidejű nézővel. A közönség több mint 200 000 órát töltött a YouTube közvetítések megtekintésével, így ez lett a platform világszerte legfelkapottabb 10 gamer témájú videójának egyike.

 

"A SEA Games esport versenyzői határozottságot, rugalmasságot és nagyfokú tiszteletet mutattak mesterségük és támogatóik iránt." - mondta Alvin Juban. "Büszkék vagyunk arra, hogy otthont adunk nekik, és reméljük, hogy újra láthatjuk őket ünnepelni a következő SEA Games során."

 

A Razer tiszteletbeli elismerést kapott a PHISGOC-tól

Az esportok a hagyományos sportokkal megegyező elismerése és közvetítései irányába tett erőfeszítéseiért a Razer megkapta a PHISGOC tiszteletbeli elismerését. A hivatalos elismerést tanúsító bizonyítvány bemutatása már megtörtént, amelyet egy értesítés követ majd a PhiSGOC közösségi csatornáin.

 

„A PHISGOC elismeréssel adózik hivatalos esport partnere, a Razer előtt, amiért társalapítója és vezérigazgatója Min-Liang Tan, valamint Alan Cayetano, a Fülöp-szigeteki képviselőház elnöke és a PHISGOC elnöke révén kezdeményezte az esportok felvételét a 30. SEA Games versenyszámai közé.” - nyilatkozta Juban. Az elmúlt héten megtartott esport-esemény hatalmas sikere igazolta elképzelésünket, valamint a Razerrel való szoros partnerségünket."

 

 

Roman Sazura, COO PhiSGOC elnöke egy elismerést tanúsító bizonyítványt ad át David Tse, a Razer globális esport-igazgatója részére.

 

 Az érmeszerzők teljes listája

 

 

A SEA Games egy nemzetközi sportesemény, amelyet a Nemzetközi Olimpiai Bizottság szentesített. Az idei SEA Games eseményt a Fülöp-szigeteki SEA Games Szervező Bizottsága (PHISGOC) bonyolította le. A SEA Games 2019 sporteseményein összesen kilenc ország vett részt.

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Országszerte elérhetővé válik a Netrevalók program

A Netrevalók program sikeres tavalyi indulása után idén az Informatikai és Könyvtári Szövetséggel kötött megállapodással országos szintűvé válik a kezdeményezés, és 27 fővárosi könyvtár mellett 48 vidéki intézmény is csatlakozik a programhoz. Így összesen már 45 településen lesz elérhető a generációk digitális edukálását célzó program. A digitális infrastruktúra fejlesztése érdekében a Magyar Telekom a Fővárosi Szabó Ervin Könyvtár és az Informatikai és Könyvtári Szövetség részére 100- 100 darab monitort adományoz a programban résztvevő könyvtárak számára.

2024. március 28. 11:50

Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban

Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.

2024. március 28. 10:01

Még szélesebb körben elérhetők a Galaxy AI funkciók a One UI 6.1 frissítéssel

Még több Galaxy felhasználó léphet be a mobil AI új korszakába: a One UI 6.1 frissítéssel korábbi készülékeken is elérhetővé válnak a Galaxy AI funkciók március 28-tól. A Galaxy S23 széria, az S23 FE, a Z Fold5 és a Z Flip5 készülékek, valamint a Tab S9 termékcsalád tagjain is elérhetők lesznek azok a lehetőségek, melyeket az idén bemutatott Galaxy S24 széria felhasználói már kipróbálhattak.

2024. március 27. 19:13

A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia

1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.

2024. március 27. 16:55

Kreatív megoldásokkal építenének fenntartható jövőt a Zöld kód pályázat döntősei

Március 23-án rendezte meg a Vodafone Magyarország Alapítvány a Zöld Kód – Kódolj a holnapért! pályázat döntőjét. A legjobb ötletekkel érkezett csapatok közül a fiatalabb korosztályt egy Scratch-meccs várta, míg a nagyobbak szakmai mentorok segítségével valósíthatták meg a fenntarthatósági problémákra reflektáló robotötleteiket. A 6 millió forint összdíjazású pályázattal a Vodafone Magyarország Alapítvány célja, hogy a fiatalokat arra buzdítsa, gondolkodjanak és tegyenek azért, hogy a digitalizációt a fenntartható jövő szolgálatába állítsák.

2024. március 27. 15:08

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05