Tervezz Te is játékot a Daimlernek!
In-Car Gaming Challenge néven nagyszabású versenyt indított a Daimler, melynek célja, hogy összegyűjtse és díjazza a legjobb autós szórakoztató rendszerekhez kapcsolódó ötleteket. A szervezők innovatív, izgalmas, kreatív játékötleteket várnak, melyek közül a legjobb bekerülhet egy járműbe, vagy Mercedes-Benz alkalmazás lehet belőle. Emellett a győztesek pénzjutalomban részesülnek, illetve belépőket kapnak az ESL (Electronic Sports League) versenyeire.
Napjaink járművei már nem pusztán közlekedési eszközök, hanem kikapcsolódásra is alkalmas privát területek. Ahogy 1886-ban a Patentwagen és utódai forradalmasították a közlekedést, úgy az autonóm vezetésű autók is jelentős változásokat hoznak a mindennapjainkba. Ezzel együtt rengeteg új lehetőséget adnak a gépkocsi utasai számára, hogy kihasználják azt az időt, amit nem kell aktívan a vezetéssel tölteni. Az egyik ilyen lehetőség a játék, amely a szórakozás mellett tanulásra is használható.
A Mercedes-Benz In-Car Gaming Challenge versenyre három kategóriában lehet jelentkezni: személyautók, buszok és mobilalkalmazások. Az ötleteket egyénileg, vagy legfeljebb öt főből álló csapatban lehet beküldeni. Az autók közötti játékokat ugyanúgy várják, mint az olyan formabontó ötleteket, amelyek például a tájat vagy az autó környezetét is bevonják a játékba. A felnőtteknek és gyerekeknek szóló, innovatív tanuló játékok is eséllyel indulnak a versenyen.
A játékokat úgy is tervezhetik a résztvevők, hogy azok összekapcsolódjanak az autó elektronikájával. A Daimler kutatói intenzíven dolgoznak ezen a területen, és a Mobile World Congress-en az új CLA bemutatásakor már ízelítőt adtak abból, milyen irányba halad a játékok fejlesztése. A SuperTuxKart játékot például úgy integrálták az autóba, hogy nem csak a kijelzőn jelenik meg a játék, de a hálózatba kapcsolt elektronikának köszönhetően a benne szereplő versenyautót a CLA kormánykerékével is navigálhatjuk, a gáz- és a fékpedál pedig szabályozza a virtuális autó sebességét.
Az ESL támogatásával: nemzetközi szakmai zsűri és értékes díjak
A Mercedes-Benz az ESL (Electronic Sports League) globális mobilitási partnere, amely a világ legnagyobb eSport-vállalata, valamint a legrégebbi, napjainkban is működő profi eSport-szervezete, és az In-Car Gaming Challenge megrendezésében egyben a zsűri egyik tagja is. A Challenge győztesei az ESL legnépszerűbb versenyeire nyerhetnek belépőket, valamint jelentős pénzjutalomban részesülnek. Ezen felül egy rendkívüli lehetőség is nyílik számukra: a Daimler AG szakértői megvizsgálják, hogy melyik koncepciónak van a legnagyobb esélye arra, hogy a valóságban is bekerüljön egy járműbe, vagy hogy Mercedes-Benz alkalmazás legyen belőle. A nyertes ötletet a Daimler AG támogatásával egy hat hónapos kísérleti projektben fejleszthetik tovább.
A Challenge-re a nevezéseket 2019. május 16-ig várják az alábbi linken: www.in-car-gaming.com
Kapcsolódó cikkek
- Pécsi egyetemi hallgatók jutottak be a L’Oréal Brandstorm párizsi döntőjébe
- Van új az app alatt: indul a Telekom MOST generációs négypróbája
- Magyar siker az Epson nemzetközi robotversenyén
- 60 fiatal magyar fejlesztő mérte össze erejét a TechEmbassy versenyén
- Elindult a jelentkezés a Nagy Digitális Kalandra
- Alliance csapata újra csatlakozik a Team Razer elit esport versenyzőinek klubjához
- Hatodik alkalommal startolt a Women Startup Competition
- Emberek próbálják legyőzni a robotot Texas Hold’em pókerben
- Kínaiak győztek a világ legmagasabb összdíjazású videojáték-versenyén
- Az ESET is várja az e-gamereket a világ legnagyobb játék eseményén, a Gamescom-on
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A HONOR szállította a legtöbb okostelefonot a kínai piacra
Az IDC legújabb jelentése szerint 2024 első negyedévében a HONOR lett a vezető márka Kína okostelefonos piacán.
Az SAP AI-alapú fejlesztéseivel a gyáripar is átalakul
A termelékenység, a hatékonyság és a precizitás újabb szintje érhető el azokkal az AI-alapú fejlesztésekkel, melyeket az SAP mutatott be az ellátási láncokhoz kapcsolódó megoldásaiban a Hannover Messe kiállításon. A valós idejű adatokból származó, mesterséges intelligencia által felfejtett következtetések abban segítenek a vállalatoknak, hogy jobb döntéseket hozzanak az ellátási láncok egészében, racionalizálják a termékfejlesztést és javítsák a gyártás hatékonyságát.
Az LG OLED evo televíziók már a negyedik egymást követő évben kapják meg a környezetbarát minősítést
Az LG 2024-es OLED evo televíziói megkapták a Carbon Trust* szén-dioxid-kibocsátás csökkentéséről** és szén-dioxid méréséről*** szóló tanúsítványait, valamint a Société Générale de Surveillance (SGS) környezetvédelmi védjegyét****, amellyel az LG folyamatos ESG-kezdeményezéseit immár negyedik egymást követő évben ismerték el. Az LG legújabb OLED tévéi továbbá kiérdemelték az Intertek újrahasznosítási tanúsítványát*****, amely immár második éve bizonyítja ezen a téren is az LG környezetvédelmi felelősségvállalását.
Megjelentek az első HMD okostelefonok
A Human Mobile Devices (HMD) bemutatta első saját gyártású okostelefonjait: megérkezett a HMD Pulse Pro, HMD Pulse+ és HMD Pulse. A Pulse kollekció már most lefekteti a HMD designalapjait: merész vonalvezetés, egyedi tónusok, modern és letisztult esztétika, elegáns kialakítás, előkelő formatervezés – és mindez elérhető áron.
A Samsung legújabb képernyői az AI TV-k új korszakát hozzák el
A Samsung az Unbox & Discover eseményen mutatta be 2024-es Neo QLED 8K és 4K, valamint OLED televíziókból és hangprojektorokból álló portfólióját. A világ egyik élvonalbeli televíziógyártójaként elismert Samsung idén bevezetett készülékei olyan hatékony, mesterségesintelligencia (AI)-alapú funkciókkal rendelkeznek, amelyek minőségibb otthoni szórakozást kínálhatnak.