Teljes gázzal közeledik a Need for Speed Shift
„A belső nézetű megjelenítésen keresztül sikerült megteremtenünk az autóversenyzés sava-borsát jelentő sebességérzetet és a tökéletes összpontosítást igénylő versenyzés folyamatosan feszült pillanatait” - mondta Patrick Soderlund, az EA Games Europe rangidős alelnöke
A játékosok a sofőr szemszögéből élhetik át mindazt, ami egy versenygép zajos és szűkös pilótafülkéjében történik; a testet mozgató gravitációs erők, az élethű grafika és az új, brutális ütközés mechanika mind-mind az átélés érzetét szolgálják. A Need for Speed Shift egy pontos, fizikai modellre épülő vezetési rendszert kínál, amely lehetővé teszi, hogy minden ütközés, de az útfelület vagy a tapadás legapróbb változása is egyedülálló élményt jelentsen azok számára, akik folyton keresik képességeik határait.
A Need for Speed Shiftet a Slightly Mad Studios a Black Box és Patrick Soderlund közreműködésével fejleszti. A Slightly Mad Studios fejlesztői és játéktervezői között olyan nagy sikerű játékok közreműködői találhatók, mint a GT Legends és a GTR 2. A játék PSP változatát az EA Bright Light stúdiója készíti.
A Need for Speed Shift PlayStationre, Xbox 360-ra, PC-re és PSP (PlayStation Portable) platformokra jelenik meg 2009 őszén.
Kapcsolódó cikkek
- 25 másodperc alatt rakja ki a Rubik-kockát egy Android szoftveres Lego robot
- Halo Reach béta május 19-én
- Megölte testvérét a Playstation-ért
- Linux alá is készül a Steam
- EA: Nincs szükség új generációs konzolokra
- Légy te Harry Potter! - mobilon
- Vadonatúj sofőrprofilok a Need for speed-ben
- A The Sims 3 megjelenése páratlan siker
- Need for Speed SHIFT: 18 valósághű pálya, 65 versenygép
- Jégkorong-játék minden eddiginél valósághűbben
Fogyasztói elektronika ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Használt autót webshopból?
A 2023-as év konszolidációt hozott a használtautó-piacon, de a recesszió és az infláció szele érezhető a szegmensben. A vásárlók tudatosabbak, a bizalmatlanság viszont továbbra is erős és gyakran indokolt. Mit hozhat a jövő, és hogyan vásárolnak a magyarok használt autót 2024-ben?
A Sony bemutatja a BRAVIA Theatre vadonatúj otthoni audio termékcsaládját
A Sony megújítja BRAVIA márkáját, hogy gazdagítsa az otthoni filmnézést és moziélményt. A streaming szolgáltatások elterjedésével egyre népszerűbbé vált a kényelmes otthoni filmnézés. A Sony széles termékválasztékát, például a digitális mozifilmes kamerákat, professzionális monitorokat és professzionális fejhallgatókat a filmgyártás szakemberei széles körben használják, így a vállalat mélyre hatóan ismeri a moziipart, valamint a filmkészítők és tartalomkészítők törekvéseit.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.
Az LG új tévéivel sosem látott megoldások költöznek a nappaliba
Ha azt gondoltuk volna, hogy a tévék már nem képesek tovább fejlődni, hát tévedtünk. Mesterséges intelligencia, elképesztő grafikus teljesítmény és kábelmentes kialakítás – az LG legújabb televíziói számos felhasználási lehetőséget és minden eddiginél lenyűgözőbb vizuális élményt kínálnak.
Doom-klón és új játékok jelentek meg a HomeLAB-3-asra
A Neumann Társaság HCC szakosztályának pályázatán a több mint negyven évvel ezelőtt megjelent, házilag összeszerelhető magyar Homelab-3 hobbikomputerre készültek jóval későbbi vagy világszerte elterjedtebb számítógépekről ismert játékok, így például a Doom vagy a Wizard of Wor klónjai. A programozás fejlődését szemlélteti, hogy lelkes kóderek több generációval újabb platformok játékait tudták sikeresen adaptálni az ősgépre, csúcsra járatva annak képességeit.