mobiljáték kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: mobiljáték
Tovább bővül a mobiljáték-piac
A mobiljátékok piaca már most nagyobb, mint a konzol- és számítógépes játékoké együttvéve: 2022-ben a mobiljátékok 50 százalékkal járultak hozzá a globális videojáték-bevételekhez*. A mindig kéznél lévő okostelefonok nemcsak a mobiljátékok dominanciáját hozták el, hanem a gamerek szokásainak változását is. A felhasználók 80 százaléka más tevékenységeket is végez játék közben, és egyre népszerűbbek az úgynevezett alkalmi játékok. A világ harmadik legnagyobb alkalmazásáruháza, a Huawei AppGallery adatai szerint az egyszerűbb szabályokkal és rövidebb játékidővel rendelkező alkalmi játéktípusok már az összes játékletöltés 36 százalékát teszik ki.
Rangos nemzetközi dizájn díjat nyert a magyar pénzügyi edukációs mobiljáték
Az egyik legrangosabb nemzetközi dizájn díjat nyerte el a magyar fejlesztésű edutainment applikáció, a Platypus: a FinLit Story. A 67 éves történelemre visszatekintő díjra idén közel 10.000 nevezés érkezett 52 országból. A fiatalok pénzügyi tudatosságának, gazdasági ismereteinek fejlesztését célzó, szórakoztatva tanító mobilos játékot az OTP Fáy András Alapítvány álmodta meg, az applikáció megtervezését, a dizájn kivitelezését és részben a fejlesztést a magyar Supercharge innovációs ügynökség végezte az Alapítvány megbízásából. Az alkalmazást már közel 35.000 hazai felhasználó töltötte le.
Az őrült gyors Honor Play a győztesek készüléke
A Honor Play igazi “Game On” telefon, amit győzelemre hangoltak. A videojátékok világában ma a mobiljátékok dominálnak, és az elmúlt évtizedben nőtt az okostelefonok grafikai feldolgozó képességének igénye.
Két piacvezető játékfejlesztő céggel kötött stratégiai partnerséget a Honor Play
A Honor, a fiatal, trendszetter, innovatív okostelefon e-brand stratégiai partnerséget kötött a PUBG Corp.-al és a GAMELOFT-tal, a két piacvezető játékfejlesztő céggel. A Honor, valamint a PUBG MOBILE és az Asphalt 9: Legends forradalmasítja a mobiltelefonos játékvilágot.
Játék, amely segíti a demenciakutatást
A Deutsche Telekom valamennyi európai vállalata, köztük a Magyar Telekom is bevezette a világ első olyan VR játékát, amely segíthet a kutatóknak felvenni a harcot a demencia ellen. A ‘Sea Hero Quest’ VR a virtuális valóságon alapuló játékokban rejlő lehetőségeket törekszik kiaknázni a demenciakutatás terén.
A Telekom mobiljátéka áttörést hozott a demenciakutatás területén!
A Deutsche Telekom által idén májusban indított ‘Sea Hero Quest’ mobiljáték új távlatokat nyit a demencia kutatásában. A játékot az Alzheimer’s Research intézmény, valamint kutatók és játékfejlesztők együttműködésével fejlesztették.
Amiért a magyar ember is felmegy a Twitterre
A rendszeres Pokémon Go játékosok háromszor annyian mentek már neki valaminek telefonozás közben, mint azok, akik még sosem próbálták. Ismerkedni nem nagyon lehet vele, de legalább fogyaszt, a magyarok pedig a Facebook után a Twitteren említették a legtöbbet a játékot, szokatlanul magas aránnyal. Infografika a hazai és globális Pokémon Go őrületről az MEC kommunikációs ügynökségtől.
Kilenc Cannes-i oroszlánt nyert a Telekom demenciakutatást segítő játéka
Az idén a Cannes-i Nemzetközi Kreativitási Fesztiválon (Cannes Lions International Festival of Creativity), amely a legrangosabb eseménynek számít a hirdetési iparban, a Deutsche Telekom és a Saatchi & Saatchi kilenc díjnak örülhetett - egy arany, öt ezüst és három bronz Oroszlán - amelyeket a ’Sea Hero Quest’ nyert el.
30 új pályával bővült a milliós letöltésű Sea Hero Quest mobiljáték!
Másfél hónapja jelentette be új mobiljátékát a Telekom, amellyel a demenciakutatást kívánja szolgálni, és mára több mint egymillióan játszanak nap mint nap a Sea Hero Quest nevű mobiljátékkal.
Négy sorsfordító applikáció, amelytől a világ egészségesebb lehet
Alapjaiban változtatják meg a tudományos kutatást a digitális forradalom és a mobiltechnológia. A nagy sebességű mobilinternetnek és a tenyerünkben elférő, de komoly számítógépet rejtő mobilkészüléknek köszönhetően ugyanis óriási hálózatokra tudunk rácsatlakozni, néhány perc alatt pedig elképzelhetetlen mennyiségű adatot tudunk megosztani magunkról.
Good Game - Több száz évnyi laboratóriumi kutatást válthat ki egy kétperces játék
A Deutsche Telekom valamennyi európai vállalata, így a mai napon a Magyar Telekom is bemutatta a „Sea Hero Quest” (A tenger hőse) elnevezésű új mobiljátékot, amely a szórakoztatás mellett nemes célt is szolgál. A több platformon játszható mobiljátékot abból a célból fejlesztették, hogy elmélyítse a térbeli tájékozódásról meglévő tudományos ismereteket, illetve információval szolgáljon arról, hogyan működik agyunknak ez a területe.
Cikkgyűjtő
További híreink
Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei
A közösségi média önértékelésre gyakorolt hatásával és a petfluencer jelenséggel foglalkozó témák nyerték az IAB Legjobb szakdolgozat versenyét.
A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?
A mesterséges intelligencia már érzékelhetően jelentős hatással bír az IT munkaerőpiacra is, így számos változást hozhat magával az idei évben. Bizonyos munkakörök továbbra is keresettek maradnak, összességében azonban csökkenő tendencia figyelhető meg az IT szakemberek foglalkoztatása iránt - a költségcsökkentés és az AI megjelenése átrendeződést hozhat a piacon.